*Ветпрепарати поверненню не підлягають.
**Деякі товари не підлягають поверненню, тому що при використанні перебувають у тісному контакті з твариною і надалі можуть бути переносниками різних інфекцій.
- Обов'язково збережіть чек або інший розрахунковий документ, який буде виданий вам із товаром!
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Процедура повернення товару Належної якості:
- зателефонуйте за телефоном +380688997278 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -товар можете повернути за адресою: Симеренка, 34а, Київ, Україна або відправити Новою поштою, номер телефону одержувача +380688997278
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на електронну пошту info@zooshopik.com.ua
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів.
*Послуги перевізників відбуваються за рахунок Покупця.
Умови повернення для товарів неналежної якості
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку.
Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- зателефонуйте за телефоном +380688997278 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -товар можете повернути за адресою: Симеренка, 34а, Київ, Україна або відправити Новою поштою, номер телефону одержувача +380688997278
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на електронну пошту info@zooshopik.com.ua
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів.
*Послуги перевізників відбуваються за рахунок Продавця.
При неналежній якості обміну та поверненню підлягають всі товари.
*При належній якості обміну та поверненню не підлягають категорії товарів:
- корм для тварин
- інструменти для грумінгу
- предмети гігієни для тварин
- іграшки для тварин
- спреї в аерозольній упаковці
- препарати для лікування тварин.
*Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 3х робочих днів.
*Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.